Logo www.gastanko.sk
Nákupný košík

Menu
E-shop

Obchodné podmienky

 

Všeobecné obchodné podmienky

 

I.časť : Obchodné podmienky vzťahujúce sa na kupujúcich-spotrebiteľov

 

1. Vymedzenie pojmov a všeobecné ustanovenia

 

Prvá časť týchto obchodných podmienok sa vzťahuje na kupujúcich-spotrebiteľov a upravuje práva a povinnosti strán spotrebiteľskej kúpnej zmluvy medzi spotrebiteľom na strane kupujúceho a obchodníkom na strane predávajúceho, k uzavretiu ktorej dochádza na diaľku prostredníctvom e-shopu prevádzkovaného predávajúcim.

 

1.1. Prevádzkovateľom internetového obchodu www.gastanko.sk je obchodník

Attila Czajlik 
Mlynská 511/37 
93021 Jahodná 
IČO 11868988 
DIČ 1029509118

IČ DPH SK1029509118
ŽL č. OŽP-A/2009/07473-2 
e-mail gastanko@gastanko.sk

Mobilné tel.č. 0915336035
(ďalej len „obchodník“) 

Informačný systém prevádzkovateľa je registrovaný na Úrade na ochranu osobných údajov pod reg.číslom 08042/2014-Or.

 

Orgánom dozoru je:

Inšpektorát SOI pre Trnavský kraj
Pekárska 23, 917 01 Trnava 1
Odbor výkonu dohľadu
tel. č. 033/321 25 27, 033/321 25 21

1.2. Spotrebiteľom  je fyzická osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania (ďalej len „spotrebiteľ“).

 

1.3. Spotrebiteľskou kúpnou zmluvou sa na účely VOP rozumie kúpna zmluva uzavretá medzi obchodníkom a spotrebiteľom, ak je predmetom kúpy akákoľvek hnuteľná vec, vrátane veci s digitálnymi prvkami, a to aj vtedy, ak sa má vec ešte len vyrobiť alebo vyhotoviť, okrem iného aj podľa špecifikácií kupujúceho (ďalej len „kúpna zmluva“ alebo „zmluva“).

 

1.4. Obchodník zasiela tovar prostredníctvom tretej osoby, ktorou je Slovenská pošta alebo kuriérska spoločnosť (ďalej len „prepravca“). 
 

2. Objednanie tovaru, predajné ceny, minimálna objednávka

 

2.1. Tovar si spotrebiteľ objednáva zaslaním elektronickej objednávky na internetovom portáli www.gastanko.sk. Táto elektronická objednávka sa v zmysle zákona 108/2024 považuje za kúpnu zmluvu uzavretú na diaľku. (Zmluvou uzavretou na diaľku je zmluva medzi obchodníkom a spotrebiteľom dohodnutá a uzavretá výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti obchodníka a spotrebiteľa, najmä využitím online rozhrania, elektronickej pošty, telefónu, faxu, adresného listu alebo ponukového katalógu.)

 

2.2. Spotrebiteľ má v objednávke možnosť zvoliť si spôsob doručenia a spôsob platby.

 

2.3. Spotrebiteľ sa zaväzuje v objednávke pravdivo a úplne vyplniť všetky požadované kontaktné údaje. Za správnosť uvedených údajov zodpovedá spotrebiteľ.  Ak kontaktné údaje nie sú vyplnené pravdivo, alebo so zjavnými chybami, objednávka nie je platná a obchodník má právo od nej odstúpiť (stornovať). Odoslaním objednávky spotrebiteľ potvrdzuje, že si prečítal obchodné podmienky obchodníka, porozumel im a vyjadruje svoj súhlas s nimi. Po odoslaní objednávky je spotrebiteľovi na ním uvedenú e-mailovú adresu obratom zaslaný e-mail, ktorý je potvrdením prijatia objednávky do systému obchodníka. E-mail obsahuje detailné informácie o objednávke: zoznam objednaných tovarov, kontaktné údaje spotrebiteľa, zvolený spôsob platby a spôsob doručenia tovaru.  Prílohami e-mailu sú dokumenty: VOP, Poučenie o práve na odstúpenie od zmluvy, Formulár na odstúpenie od zmluvy, Reklamačný formulár.

 

2.4. Všetky ceny na portáli www.gastanko.sk sú uvedené vrátane DPH. Pri každom produkte je uvedené, akého množstva sa cena týka (kus, balenie, set a pod.)

 

2.5. Minimálna hodnota objednávky je 7 Eur, t.j. hodnota tovarov tvoriacich objednávku musí byť aspoň 7 Eur bez poplatku na doručenie.  Menšie objednávky má obchodník právo stornovať.

 

3. Platba za tovar, poplatok za doručenie, manipulačný poplatok a fakturácia

 

3.1. Odoslaním elektronickej objednávky vzniká spotrebiteľovi povinnosť za objednaný tovar zaplatiť.  Spotrebiteľ je povinný zaplatiť obchodníkovi aj poplatok za doručenie objednaného tovaru. Jednotlivé možnosti spôsobu platby a spôsobu doručenia sa spotrebiteľovi zobrazujú a môže si z nich vybrať počas procesu objednávania. Konečná výška poplatku za doručenie sa spotrebiteľovi zobrazí počas procesu objednávania a závisí jednak od hmotnosti objednaného tovaru, ako aj od spôsobu dodania a platby, ktoré si spotrebiteľ zvolil. V niektorých prípadoch (predovšetkým v prípade zásielok adresovaných mimo SR) je presnú výšku poplatku za doručenie možné určiť až po zabalení a odvážení tovaru a po stanovení spôsobu doručenia. Ak táto skutočnosť nastane,  informuje o tom obchodník spotrebiteľa viditeľným a zrozumiteľným spôsobom počas procesu objednávania. V takýchto prípadoch obchodník oznámi spotrebiteľovi spôsob doručenia a výšku poplatku za doručenie dodatočne po prijatí objednávky a požiada spotrebiteľa e-mailom o vyjadrenie súhlasu resp. nesúhlasu s výškou poplatku za doručenie a spôsobom doručenia. Ak spotrebiteľ nesúhlasí, objednávka sa od začiatku ruší.

 

3.2.Platba za tovar je možná jedným z nasledovných spôsobov:

 

3.2.1.: Spotrebiteľ uhradí kúpnu cenu za ním objednaný tovar vopred na účet obchodníka, a to formou bankového prevodu  (alebo platbou poštovou poukážkou typu U). Údaje k platbe zašle obchodník ihneď po skompletizovaní objednávky na e-mailovú adresu uvedenú spotrebiteľom v objednávke. Spotrebiteľ sa zaväzuje uskutočniť úhradu čím skôr, maximálne však do 3 pracovných dní odo dňa doručenia údajov k platbe, ak sa s obchodníkom písomne, t.j. e-mailom, nedohodnú inak. V opačnom prípade má obchodník právo stornovať objednávku a zrušiť rezerváciu na objednaný tovar.

 

3.2.2. Spotrebiteľ sa môže s obchodníkom dohodnúť na platbe za tovar formou dobierky pri prevzatí zásielky od prepravcu. Platba formou dobierky nie je možná v týchto prípadoch:

a/ pri objednávkach, v ktorých súčet cien tovarov nedosiahne hodnotu 7€

b/ ak spotrebiteľ v minulosti neprevzal zásielku poslanú na dobierku, alebo inú zásielku, alebo ak existuje podozrenie, že spotrebiteľ dobierkovú zásielku neprevezme.

c/ Obchodník má právo odmietnuť zaslať tovar spotrebiteľovi na dobierku a požadovať od neho platbu vopred aj bez udania dôvodu. Obchodník má právo odmietnuť zaslať tovar na dobierku napríklad aj novému zákazníkovi.

 

3.3. Obchodník účtuje manipulačný poplatok vo výške 2€ pri objednávkach,  pri ktorých suma cien objednaných tovarov (bez poplatku za doručenie) nedosiahne 7€. O tejto skutočnosti je spotrebiteľ zrozumiteľne a viditeľne informovaný počas procesu objednávania.

 

3.4. V niektorých prípadoch charakter objednaného tovaru nedovoľuje tento tovar zaslať spôsobom, ktorý si zvolil spotrebiteľ v objednávke.  Ak takáto skutočnosť nastane, informuje o tom obchodník spotrebiteľa telefonicky alebo e-mailom, s cieľom dohodnúť sa na inom spôsobe doručenia a novom poplatku za doručenie.

 

3.5. Obchodník vystavuje spotrebiteľovi faktúru (daňový doklad) v elektronickej podobe a zasiela ju na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke. Faktúra je zasielaná ako príloha e-mailového avíza o odoslaní zásielky.

 

3.6. Ak spotrebiteľ z akéhokoľvek dôvodu dodatočne požiada o zmenu alebo opravu údajov na už vystavenej faktúre (daňovom doklade),  môže mu byť účtovaný poplatok 2€ (slovom dve Eurá vrátane DPH), ktorý je spotrebiteľ povinný vopred uhradiť bankovým prevodom.

 

4. Dodanie tovaru a prevzatie zásielky

 

4.1. Obchodník má najmä povinnosť dodať objednaný produkt spotrebiteľovi v dohodnutom množstve, kvalite a zabaliť ho alebo vybaviť na prepravu spôsobom potrebným na jeho uchovanie a ochranu. Tovar je dodaný v okamihu, keď ho prevezme spotrebiteľ alebo ním určená osoba, alebo keď ho obchodník odovzdá prepravcovi. Vlastnícke právo k tovaru a nebezpečenstvo náhodnej skazy, náhodného zhoršenia a straty (nebezpečenstvo škody) prechádza na spotrebiteľa okamihom jeho dodania.

 

4.2. V prípade platby vopred je objednávka spracovaná a objednaný tovar odoslaný po pripísaní platby na účet obchodníka.

 

4.3. Obchodník sa zaväzuje dodať tovar spotrebiteľovi čím skôr, najneskôr však do 14 dní od prijatia objednávky. Vo väčšine prípadov sú objednávky vybavované v rozmedzí 1-3 dni. Obchodník dodá tovar na adresu, ktorú spotrebiteľ uviedol v objednávke. Avízo o odoslaní zásielky zasiela obchodník spotrebiteľovi e-mailom.

 

4.4. V prípade, ak obchodník nemôže tovar dodať, napríklad z dôvodu jeho nedostupnosti, v stanovenej lehote, bude o tom spotrebiteľa bezodkladne informovať telefonicky alebo e-mailom a dohodnú sa na ďalšom postupe. Nedodanie tovaru do 21 dní oprávňuje spotrebiteľa aj obchodníka odstúpiť od zmluvy, ak sa nedohodli inak. Obchodník sa zaväzuje v takom prípade do 5 pracovných dní vrátiť došlé platby (ak existujú) za nerealizovateľné dodávky spotrebiteľovi na účet, z ktorého platby prišli.

 

4.5. Každú objednávku tovaru na dobierku si pred odoslaním tovaru obchodník môže telefonicky preveriť u spotrebiteľa.

 

4.6. Spotrebiteľ je povinný prevziať zásielku osobne, alebo zabezpečiť, aby ju prevzala ním určená osoba bez zbytočného odkladu, v čase a mieste  dohodnutom s prepravcom.  V prípade, ak spotrebiteľ bez predchádzajúceho písomného odstúpenia od zmluvy tovar pri doručení neprevezme, vzniká obchodníkovi právo na náhradu škody vo výške skutočne vynaložených nákladov súvisiacich s pokusom o doručenie zásielky. Ak je potrebné doručenie opakovať z dôvodov na strane spotrebiteľa (najmä z dôvodu neprítomnosti spotrebiteľa alebo ním určenej osoby), dodatočné náklady znáša spotrebiteľ.

 

4.7. Spotrebiteľ je povinný skontrolovať zásielku pri jej preberaní. V prípade zistenia poškodenia zásielky alebo tovaru v nej je spotrebiteľ povinný spísať reklamačný protokol s prepravcom a tento protokol následne zaslať obchodníkovi.

 

5. Reklamačný poriadok

 

5.1. Obchodník nesie zodpovednosť za kvalitu tovaru a za jeho výrobné vady, ktoré má tovar v čase jeho dodania a ktoré sa prejavia do 2 rokov od doručenia tovaru. Spotrebiteľ má právo uplatniť reklamáciu len na tovar, ktorý kúpil v e-shope  www.gastanko.sk.

 

5.2. V prípade, že spotrebiteľovi bol dodaný poškodený tovar alebo tovar s výrobnou vadou,  má právo buď na jeho výmenu za bezchybný tovar, alebo na jeho výmenu za tovar s podobnými vlastnosťami, alebo ak výmena nie je možná, na vrátenie kúpnej ceny alebo časti kúpnej ceny za daný tovar. Reklamácie sa nevzťahujú na poškodenia vzniknuté počas pepravy a vady vzniknuté neadekvátnym zaobchádzaním  zo strany spotrebiteľa.

 

5.2.1. Spotrebiteľ uplatní reklamáciu tak, že pošle obchodníkovi najneskôr do 24 hodín od prevzatia zásielky vyplnený reklamačný formulár, a to buď v listinnej podobe, alebo elektronicky e-mailom.  Je vhodné k reklamačnému formuláru priložiť aj fotodokumentáciu vád. Na základe fotodokumentácie môže obchodník uskutočniť prvé prehodnotenie reklamácie.  Obchodník prijatie reklamácie bezodkladne písomne (e-mailom) potvrdí a oznámi spotrebiteľovi lehotu, do ktorej reklamáciu vybaví. Táto lehota je najviac 30 dní.

 

5.2.1.1. Ak sa obchodník a spotrebiteľ  zhodnú na tom, že tovar je napriek vadám použiteľný, môžu sa dohodnúť na vrátení časti ceny tovaru. V tomto prípade spotrebiteľ nevracia tovar obchodníkovi a obchodník vráti dohodnutú časť kúpnej ceny na účet spotrebiteľa.

 

5.2.1.2. Ak je tovar kvôli vadám nepoužiteľný, alebo ak spotrebiteľ trvá na jeho vrátení, vráti spotrebiteľ reklamovaný tovar najneskôr do 5 dní od jeho prevzatia na adresu obchodníka. Po prehodnotení reklamácie bude spotrebiteľovi zaslaný opravený tovar, nový tovar bez vád, alebo náhradný tovar (ak s tým spotrebiteľ súhlasí),  alebo bude spotrebiteľovi vrátená kúpna cena reklamovaného tovaru.

 

5.3. V prípade, že sa výrobná vada prejaví neskôr počas dvoch rokov,  teda nie je zjavná v momente doručenia tovaru (ďalej len „záručná doba“), má spotrebiteľ právo uplatniť reklamáciu. Ak je na tovare, na jeho obale alebo v návode uvedená v súlade s právnymi predpismi doba na použitie tovaru, neskončí sa záručná doba pred uplynutím tejto doby. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru spotrebiteľom.

 

5.3.1. Spotrebiteľ uplatní reklamáciu tak, že pošle obchodníkovi najneskôr do 2 mesiacov od zistenia vady vyplnený reklamačný formulár, a to buď v listinnej podobe, alebo elektronicky e-mailom.  Reklamáciu nie je možné uplatniť po skončení záručnej doby.  Spotrebiteľ je pri uplatnení reklamácie povinný vady preukázať, označiť druh a rozsah vád tovaru, ktoré sú predmetom reklamácie (ďalej len „reklamovaný tovar“). Spotrebiteľ má voči obchodníkovi právo na náhradu účelne vynaložených nákladov spojených s reklamáciou.   Je vhodné k reklamačnému formuláru priložiť aj fotodokumentáciu vád. Na základe fotodokumentácie môže obchodník uskutočniť prvé prehodnotenie reklamácie.  Obchodník prijatie reklamácie bezodkladne písomne (e-mailom) potvrdí a oznámi spotrebiteľovi lehotu, do ktorej reklamáciu vybaví. Táto lehota je najviac 30 dní.

 

5.3.2. Reklamácie sa nevzťahujú na:

-  poškodenia vzniknuté počas pepravy

-  vady vzniknuté neadekvátnym zaobchádzaním  zo strany spotrebiteľa

-  poškodenia vzniknuté neúmerným zaťažovaním,  mechanickým poškodením, používaním na nesprávny účel

- opotrebenie z dôvodu bežného používania alebo poškodenie náhodnou skazou

- vady vzniknuté úpravou (napr. vŕtaním, ohýbaním, rezaním)

- vady vzniknuté používaním alebo skladovaním tovaru v nevhodných podmienkach

- tovary na jednorázové použitie

- z reklamácie je vylúčený aj tovar, ktorý nie je v pôvodnom stave a bol akýmkoľvek spôsobom spotrebiteľom ozdobený, povrchovo upravený (napríklad ak si spotrebiteľ všimne vadu na predmete určenom na ďalšie dekorovanie, keď už tento predmet povrchovo upravil).

 

5.3.3. Obchodník je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledovných spôsobov: dodaním opravené tovaru, dodaním náhradného tovaru, vrátením kúpnej ceny (ak oprava nie je možná, alebo by bola neprimerane nákladná), vyplatením primeranej zľavy z kúpnej ceny, odmietnutím reklamácie. Obchodník je povinný písomne oznámiť spotrebiteľovi dôvody odmietnutia zodpovednosti za vady.

 

5.4. Obchodník nenesie zodpovednosť za oneskorené doručenie zásielky, ani za stratu, ani za poškodenie tovaru počas prepravy v dôsledku neadekvátneho zaobchádzania so zásielkou zo strany prepravcu. Obchodník sa zaväzuje zabaliť tovar tak, aby bol počas prepravy chránený proti poškodeniu (za predpokladu dodržania pravidiel zaobchádzania so zásielkami zo strany prepravcu). Spotrebiteľ je povinný skontrolovať zásielku pri jej preberaní. V prípade poškodenia zásielky alebo tovaru v nej je spotrebiteľ povinný spísať reklamačný protokol s prepravcom a tento protokol následne zaslať obchodníkovi. Na základe tohto protokolu si uplatní obchodník reklamáciu u prepravcu. V prípade straty zásielky uplatňuje u prepravcu reklamáciu obchodník, a to po tom, ako mu spotrebiteľ oznámil, že mu zásielka nebola doručená.

 

5.5. Záruku nie je možné uplatniť na tovar, ktorý je v e-shope predávaný s označením „Bazár“. Je to tovar, ktorý má výrobné vady a kvôli týmto vadám je predávaný za nižšiu cenu, ako je cena bežná.

Tieto vady sú v popise tovaru v e-shope jednoznačne uvedené, t.j. spotrebiteľ je o nich v moment objednania informovaný vopred.

 

6. Alternatívne riešenie sporov

 

Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, alebo zamestnania, alebo inej zárobkovej činnosti.  Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku a netýka sa sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

 

6.1. Spotrebiteľ je oprávnený využiť alternatívny spôsob riešenia sporov, a to tak, že sa obráti na obchodníka so žiadosťou o nápravu v prípade, že nebol spokojný so spôsobom, ktorým obchodník vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že obchodník porušil jeho práva. Ak obchodník na takúto žiadosť odpovie zamietavo, alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, má spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektmi alternatívneho riešenia sporov sú orgány a oprávnené právnické osoby v zmysle § 3 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o ARS“), a to Slovenská obchodná inšpekcia s webovým sídlom www.soi.sk alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.mhsr.sk), pričom spotrebiteľ je oprávnený vybrať si subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov, na ktorý sa obráti. Spotrebiteľ pri podaní návrhu postupuje podľa § 12 Zákona o ARS. V návrhu je potrebné uviesť e-mailový kontakt obchodníka: gastanko@gastanko.sk. Alternatívnym riešením sporov možno urovnať spor medzi spotrebiteľom a obchodníkom vyplývajúci zo spotrebiteľskej zmluvy.

 

6.2. Spotrebitelia sú oprávnení aplikovať platformu riešenia sporov online na riešenie svojich sporov v jazyku, ktorý si zvolia. Spotrebiteľ môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

7. Odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu

 

7.1. V zmysle zákona 108/2044 má spotrebiteľ právo odstúpiť od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku bez udania dôvodu, a to kedykoľvek od momentu odoslania objednávky, aj pred expedovaním tovaru, najneskôr však do 14 dní od prevzatia tovaru.

 

7.2. O svojom rozhodnutí odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu je spotrebiteľ povinný informovať obchodníka zaslaním vyplneného formulára o odstúpení od zmluvy (listom alebo e-mailom) najneskôr do 14 dní od prevzatia tovaru.  Spotrebiteľ je povinný do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy uzavretej na diaľku zaslať tovar späť obchodníkovi. Spotrebiteľ pošle tovar k vráteniu dôkladne zabalený (nie na dobierku) na adresu obchodníka (je uvedená v týchto obchodných podmienkach). Tovar musí byť vrátený v pôvodnom stave, nepoškodený a v nepoškodenom originálnom obale. Pri dodržaní týchto podmienok obchodník do 14 dní od obdržania vráteného tovaru vráti spotrebiteľovi kúpnu cenu vráteného tovaru.

 

7.3. Odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu nie je možné pri dodaní tovaru, ktorý bol vyrobený podľa špecifických požiadaviek spotrebiteľa, alebo pri dodaní tovaru vyrobeného na mieru.


7.4. Pri odstúpení od zmluvy uzavretej na diaľku podľa § 19 ods. 1 zákona 108/2024 znáša spotrebiteľ len náklady na vrátenie tovaru obchodníkovi alebo osobe určenej obchodníkom na prevzatie tovaru.

 

7.5. Obchodník nahradí spotrebiteľovi aj poštovné, ktoré vynaložil na vrátenie tovaru, a to do výšky najlacnejšieho spôsobu zasielania tovaru, ktorý obchodník v e-shope ponúka. 
 

8. Ochrana osobných údajov

 

Obchodník – prevádzkovateľ internetového obchodu www.gastanko.sk prijal primerané opatrenia k spracúvaniu osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (nariadenie GDPR). Kupujúci potvrdzuje, že bol oboznámený so spracúvaním jeho osobných údajov v zmysle pravidiel, ktoré sa nachádzajú na nasledujúcom odkaze: https://www.gastanko.sk/ochrana-osobnych-udajov/

 

9. Záverečné ustanovenia

 

9.1. Právne vzťahy medzi zmluvnými stranami sa spravujú zmluvou, týmito VOP, ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, zákona č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z. z. v znení neskorších predpisov, zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a a ďalšími všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky.

 

9.2. Zmluvné strany vynaložia všetko úsilie, ktoré je od nich možné vyžadovať, aby došlo k urovnaniu všetkých sporov, rozporov alebo nárokov vzniknutých medzi nimi z týchto VOP, zo zmluvy alebo v súvislosti s ňou zmierom.

 

II.časť : Obchodné podmienky vzťahujúce sa na kupujúcich-podnikateľov

 

1. Vymedzenie pojmov a všeobecné ustanovenia

 

Druhá časť týchto obchodných podmienok sa vzťahuje na kupujúcich-podnikateľov a upravuje práva a povinnosti strán kúpnej zmluvy medzi podnikateľom na strane kupujúceho a obchodníkom na strane predávajúceho, k uzavretiu ktorej dochádza na diaľku prostredníctvom e-shopu prevádzkovaného predávajúcim.

 

1.1. Prevádzkovateľom internetového obchodu www.gastanko.sk je obchodník

Attila Czajlik 
Mlynská 511/37 
93021 Jahodná 
IČO 11868988 
DIČ 1029509118

IČ DPH SK1029509118
ŽL č. OŽP-A/2009/07473-2 
e-mail gastanko@gastanko.sk

Mobilné tel.č. 0915336035
(ďalej len „obchodník“) 

Informačný systém prevádzkovateľa je registrovaný na Úrade na ochranu osobných údajov pod reg.číslom 08042/2014-Or. 

Orgánom dozoru je:

Inšpektorát SOI pre Trnavský kraj
Pekárska 23, 917 01 Trnava 1
Odbor výkonu dohľadu
tel. č. 033/321 25 27, 033/321 25 21
 

1.2. Kupujúcim je v zmysle týchto obchodných podmienok  osoba zapísaná v obchodnom registri, osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia, osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov, fyzická osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu. V prípade, že fyzická osoba v objednávke uvedie svoje IČO alebo DIČ, predpokladá sa, že koná v rámci svojej podnikateľskej činnosti a na účely týchto VOP sa považuje za podnikateľa (ďalej len „kupujúci“).

 

1.3. Kúpnou zmluvou sa na účely VOP rozumie kúpna zmluva uzavretá medzi obchodníkom a kupujúcim, ak je predmetom kúpy akákoľvek hnuteľná vec, vrátane veci s digitálnymi prvkami, a to aj vtedy, ak sa má vec ešte len vyrobiť alebo vyhotoviť, okrem iného aj podľa špecifikácií kupujúceho (ďalej len „kúpna zmluva“ alebo „zmluva“).

 

1.4. Obchodník zasiela tovar prostredníctvom tretej osoby, ktorou je Slovenská pošta alebo kuriérska spoločnosť (ďalej len „prepravca“). 
 

2. Objednanie tovaru, predajné ceny, minimálna objednávka

 

2.1. Tovar si kupujúci objednáva zaslaním elektronickej objednávky na internetovom portáli www.gastanko.sk.  Táto objednávka sa považuje za kúpnu zmluvu.

 

2.2. Kupujúci má v objednávke možnosť zvoliť si spôsob doručenia a spôsob platby.

 

2.3. Kupujúci sa zaväzuje v objednávke pravdivo a úplne vyplniť všetky požadované kontaktné údaje, vrátane firemných. Za správnosť uvedených údajov zodpovedá kupujúci.  Ak kontaktné údaje nie sú vyplnené pravdivo, objednávka nie je platná a obchodník má právo od nej odstúpiť (stornovať). Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že si prečítal obchodné podmienky obchodníka, porozumel im a vyjadruje svoj súhlas s nimi. Po odoslaní objednávky je kupujúcemu na ním uvedenú e-mailovú adresu obratom zaslaný e-mail, ktorý je potvrdením prijatia objednávky do systému obchodníka. E-mail obsahuje detailné informácie o objednávke: zoznam objednaných tovarov, kontaktné údaje kupujúceho, zvolený spôsob platby a spôsob doručenia tovaru.

 

2.4. Všetky ceny na portáli www.gastanko.sk sú uvedené vrátane DPH. Pri každom produkte je uvedené, akého množstva sa cena týka (kus, balenie, set a pod.)

 

2.5. Minimálna hodnota objednávky je 7 Eur, t.j. hodnota tovarov tvoriacich objednávku musí byť aspoň 7 Eur bez poplatku na doručenie.

 

3. Platba za tovar, poplatok za doručenie, manipulačný poplatok a fakturácia

 

3.1. Odoslaním elektronickej objednávky vzniká kupujúcemu povinnosť za objednaný tovar zaplatiť.  Kupujúci  je povinný zaplatiť obchodníkovi aj poplatok za doručenie objednaného tovaru. Jednotlivé možnosti spôsobu platby a spôsobu doručenia sa kupujúcemu zobrazujú a môže si z nich vybrať počas procesu objednávania. Konečná výška poplatku za doručenie sa kupujúcemu zobrazí počas procesu objednávania a závisí jednak od hmotnosti objednaného tovaru, ako aj od spôsobu dodania a platby, ktoré si kupujúci zvolil. V niektorých prípadoch (predovšetkým v prípade zásielok adresovaných mimo SR) je presnú výšku poplatku za doručenie možné určiť až po zabalení a odvážení tovaru a po stanovení spôsobu doručenia. Ak táto skutočnosť nastane,  informuje o tom obchodník kupujúceho viditeľným a zrozumiteľným spôsobom počas procesu objednávania. V takýchto prípadoch obchodník oznámi kupujúcemu spôsob doručenia a výšku poplatku za doručenie dodatočne po prijatí objednávky a požiada kupujúceho e-mailom o vyjadrenie súhlasu resp. nesúhlasu s výškou poplatku za doručenie a spôsobom doručenia. Ak kupujúci nesúhlasí, objednávka sa od začiatku ruší.

 

3.2.Platba za tovar je možná jedným z nasledovných spôsobov:

 

3.2.1.: Kupujúci uhradí kúpnu cenu za ním objednaný tovar vopred na účet obchodníka, a to formou bankového prevodu. Údaje k platbe zašle obchodník ihneď po skompletizovaní objednávky na e-mailovú adresu uvedenú kupujúcim v objednávke. Kupujúci sa zaväzuje uskutočniť úhradu čím skôr, maximálne však do 3 pracovných dní odo dňa doručenia údajov k platbe, ak sa s obchodníkom písomne, t.j. e-mailom, nedohodnú inak. V opačnom prípade má obchodník právo stornovať objednávku a zrušiť rezerváciu na objednaný tovar.

 

3.2.2. Kupujúci  sa môže s obchodníkom dohodnúť na platbe za tovar formou dobierky pri prevzatí zásielky od prepravcu. Platba formou dobierky nie je možná v týchto prípadoch:

a/ pri objednávkach, v ktorých súčet cien tovarov nedosiahne hodnotu 7€

b/ ak kupujúci  v minulosti neprevzal zásielku poslanú na dobierku, alebo inú zásielku, alebo ak existuje podozrenie, že kupujúci dobierkovú zásielku neprevezme.

c/ Obchodník má právo odmietnuť zaslať tovar kupujúcemu na dobierku a požadovať od neho platbu vopred aj bez udania dôvodu. Obchodník má právo odmietnuť zaslať tovar na dobierku napríklad aj novému zákazníkovi.

 

3.3. Obchodník účtuje manipulačný poplatok vo výške 2€ pri objednávkach,  pri ktorých suma cien objednaných tovarov (bez poplatku za doručenie) nedosiahne 7€. O tejto skutočnosti je kupujúci zrozumiteľne a viditeľne informovaný počas procesu objednávania.

 

3.4. V niektorých prípadoch charakter objednaného tovaru nedovoľuje tento tovar zaslať spôsobom, ktorý si zvolil kupujúci  v objednávke.  Ak takáto skutočnosť nastane, informuje o tom obchodník kupujúceho telefonicky alebo e-mailom, s cieľom dohodnúť sa na inom spôsobe doručenia a novom poplatku za doručenie.

 

3.5. Obchodník vystavuje kupujúcemu faktúru (daňový doklad) v elektronickej podobe a zasiela ju na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke. Faktúra je zasielaná ako príloha e-mailového avíza o odoslaní zásielky.  Kupujúci súhlasí, že mu bude daňový doklad vystavený v elektronickej podobe. Obchodník nie je po uzavretí kúpnej zmluvy povinný vyhovieť žiadosti kupujúceho o opravu alebo zmenu údajov vo faktúre, najmä o zmenu osoby kupujúceho a o zmenu dodacej adresy do iného štátu. V prípade zmeny statusu platiteľa DPH na strane kupujúceho je kupujúci povinný bezodkladne o tejto zmene informovať obchodníka. Za nesprávne uvedené údaje na faktúre, ktoré sú uvedené v dôsledku porušenia tejto povinnosti kupujúceho, nie je predávajúci zodpovedný.

 

3.6. Ak kupujúci z akéhokoľvek dôvodu dodatočne požiada o zmenu alebo opravu údajov na už vystavenej faktúre (daňovom doklade),  môže mu byť účtovaný poplatok 2€ (slovom dve Eurá vrátane DPH), ktorý je kupujúci povinný vopred uhradiť bankovým prevodom.

 

4. Dodanie tovaru a prevzatie zásielky

 

4.1. Obchodník má najmä povinnosť dodať objednaný produkt kupujúcemu v dohodnutom množstve, kvalite a zabaliť ho alebo vybaviť na prepravu spôsobom potrebným na jeho uchovanie a ochranu. Tovar je dodaný v okamihu, keď ho prevezme kupujúci alebo ním určená osoba, alebo keď ho obchodník odovzdá prepravcovi. Tovar zostáva vo vlastníctve obchodníka až do úplného zaplatenia kúpnej ceny kupujúcim. Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na kupujúceho v momente, keď prevezme tovar od obchodníka alebo od prepravcu, alebo v momente, keď mu obchodník umožní nakladať s tovarom a kupujúci ho neprevezme.

 

4.2. V prípade platby vopred je objednávka spracovaná a objednaný tovar odoslaný po pripísaní platby na účet obchodníka.

 

4.3. Obchodník sa zaväzuje dodať tovar spotrebiteľovi čím skôr, najneskôr však do 14 dní od prijatia objednávky. Vo väčšine prípadov sú objednávky vybavované v rozmedzí 1-3 dni. Obchodník dodá tovar na adresu, ktorú kupujúci uviedol v objednávke. Avízo o odoslaní zásielky zasiela obchodník kupujúcemu e-mailom.

 

4.4. V prípade, ak obchodník nemôže tovar dodať, napríklad z dôvodu jeho nedostupnosti, v stanovenej lehote, bude o tom kupujúceho bezodkladne informovať telefonicky alebo e-mailom a dohodnú sa na ďalšom postupe. Nedodanie tovaru do 21 dní oprávňuje kupujúceho aj obchodníka odstúpiť od zmluvy, ak sa nedohodli inak. Obchodník sa zaväzuje v takom prípade do 5 pracovných dní vrátiť došlé platby (ak existujú) za nerealizovateľné dodávky kupujúcemu na účet, z ktorého platby prišli.

 

4.5. Každú objednávku tovaru na dobierku si pred odoslaním tovaru obchodník môže telefonicky preveriť u kupujúceho.

 

4.6. Kupujúci je povinný prevziať zásielku osobne, alebo zabezpečiť, aby ju prevzala ním určená osoba bez zbytočného odkladu, v čase a mieste  dohodnutom s prepravcom.  Osoba preberajúca tovar v mene alebo za kupujúceho je na žiadosť predávajúceho alebo prepravcu povinná preukázať oprávnenie tovar prevziať. V prípade, ak kupujúci bez predchádzajúceho písomného odstúpenia od zmluvy tovar pri dodaní neprevezme, vzniká obchodníkovi právo na náhradu škody vo výške skutočne vynaložených nákladov súvisiacich s pokusom o doručenie zásielky. Ak je potrebné doručenie opakovať z dôvodov na strane kupujúceho, napríklad  z dôvodu neprítomnosti kupujúceho alebo ním poverenej tretej osoby na dohodnutom mieste alebo z dôvodu nepreukázania oprávnenia prevziať tovar, všetky takto vzniknuté dodatočné náklady hradí kupujúci, vrátane prípadného skladného.

 

4.7. Kupujúci je povinný prezrieť zásielku pri jej doručení. V prípade zistenia poškodenia tovaru pri jeho prevzatí kupujúcim má tento možnosť odmietnuť tovar prevziať. O poškodení tovaru je dopravca povinný vyhotoviť škodový zápis za prítomnosti a na žiadosť kupujúceho. Na základe takto vyhotoveného záznamu doručeného predávajúcemu môže predávajúci po uzavretí škodovej udalosti s dopravcom poskytnúť odstránenie nedostatku tovaru, zľavu z kúpnej ceny a v prípade neodstrániteľných chýb tovaru dodať kupujúcemu nový tovar. Neskoršie reklamácie tohto typu nebudú uznané.

 

5. Reklamačný poriadok pre kupujúcich-podnikateľov

 

5.1. Obchodník nesie zodpovednosť za kvalitu tovaru a za jeho výrobné vady, ktoré má tovar v čase jeho dodania a ktoré sa prejavia do 2 rokov od doručenia tovaru. Kupujúci má právo uplatniť reklamáciu len na tovar, ktorý kúpil v e-shope  www.gastanko.sk.

 

5.2. V prípade, že kupujúcemu bol dodaný poškodený tovar alebo tovar s výrobnou vadou,  má právo buď na jeho opravu, výmenu za bezchybný tovar, alebo na jeho výmenu za tovar s podobnými vlastnosťami, alebo ak výmena nie je možná, na vrátenie kúpnej ceny alebo časti kúpnej ceny za daný tovar. Reklamácie sa nevzťahujú na poškodenia vzniknuté počas pepravy a vady vzniknuté neadekvátnym zaobchádzaním  zo strany kupujúceho.

 

5.2.1. Kupujúci uplatní reklamáciu tak, že pošle obchodníkovi najneskôr do 24 hodín od prevzatia zásielky vyplnený reklamačný formulár, a to buď v listinnej podobe, alebo elektronicky e-mailom.  Je vhodné k reklamačnému formuláru priložiť aj fotodokumentáciu vád. Na základe fotodokumentácie môže obchodník uskutočniť prvé prehodnotenie reklamácie.  Obchodník prijatie reklamácie bezodkladne písomne (e-mailom) potvrdí a oznámi kupujúcemu lehotu, do ktorej reklamáciu vybaví. Táto lehota je najviac 30 dní.

 

5.2.1.1. Ak sa obchodník a kupujúci  zhodnú na tom, že tovar je napriek vadám použiteľný, môžu sa dohodnúť na primeranej zľave z kúpnej ceny. V tomto prípade kupujúci nevracia tovar obchodníkovi a obchodník dobropíše a vráti dohodnutú časť kúpnej ceny na účet kupujúceho.

 

5.2.1.2. Ak je tovar kvôli vadám nepoužiteľný, alebo ak kupujúci trvá na jeho vrátení, vráti kupujúci reklamovaný tovar najneskôr do 5 dní od jeho prevzatia na adresu obchodníka. Po prehodnotení reklamácie bude kupujúcemu zaslaný opravený tovar, nový tovar bez vád, alebo náhradný tovar s podobnými vlastnosťami (ak s tým spotrebiteľ súhlasí),  alebo bude kupujúcemu vrátená kúpna cena reklamovaného tovaru.

 

5.3. Záručná doba na nový tovar je 12 mesiacov (ďalej len „záručná doba“) za predpokladu, že nie je pre konkrétne prípady stanovená kratšia záručná doba. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim. Táto záručná doba uplynie bez ohľadu na to, či je na obale tovaru vyznačená dlhšia záručná doba alebo dlhšia doba trvanlivosti. Ak je záručná doba alebo doba trvanlivosti vyznačená na obale tovaru kratšia, platí táto kratšia doba. Vady tovaru a z nej vyplývajúce nároky musia byť uplatnené do konca záručnej doby. Uplynutím záručnej doby zaniká právo na uplatnenie reklamácie.

 

5.3.1. Kupujúci uplatní reklamáciu tak, že pošle obchodníkovi bezodkladne po zistení vady vyplnený reklamačný formulár, a to buď v listinnej podobe, alebo elektronicky e-mailom.  Kupujúci je pri uplatnení reklamácie povinný vady preukázať, označiť druh a rozsah vád tovaru, ktoré sú predmetom reklamácie (ďalej len „reklamovaný tovar“).  Je vhodné k reklamačnému formuláru priložiť aj fotodokumentáciu vád. Na základe fotodokumentácie môže obchodník uskutočniť prvé prehodnotenie reklamácie.  Obchodník prijatie reklamácie bezodkladne písomne (e-mailom) potvrdí a oznámi kupujúcemu lehotu, do ktorej reklamáciu vybaví. Táto lehota je najviac 30 dní.

 

5.3.2. Reklamácie sa nevzťahujú na:

-  poškodenia vzniknuté počas pepravy

-  vady vzniknuté neadekvátnym zaobchádzaním  zo strany kupujúceho

-  poškodenia vzniknuté neúmerným zaťažovaním,  mechanickým poškodením, používaním na nesprávny účel

- opotrebenie z dôvodu bežného používania alebo poškodenie náhodnou skazou

- vady vzniknuté úpravou (napr. vŕtaním, ohýbaním, rezaním)

- vady vzniknuté používaním alebo skladovaním tovaru v nevhodných podmienkach

- tovary na jednorázové použitie

- z reklamácie je vylúčený aj tovar, ktorý nie je v pôvodnom stave a bol akýmkoľvek spôsobom kupujúcim ozdobený, povrchovo upravený (napríklad ak si kupujúci všimne vadu na predmete určenom na ďalšie dekorovanie, keď už tento predmet povrchovo upravil).

 

5.3.3. Obchodník je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledovných spôsobov: dodaním opravené tovaru, dodaním náhradného tovaru, vrátením kúpnej ceny (ak oprava nie je možná, alebo by bola neprimerane nákladná), vyplatením primeranej zľavy z kúpnej ceny, odôvodnenými odmietnutím reklamácie.

 

5.4. Obchodník nenesie zodpovednosť za oneskorené doručenie zásielky, ani za stratu, ani za poškodenie tovaru počas prepravy v dôsledku neadekvátneho zaobchádzania so zásielkou zo strany prepravcu. Obchodník sa zaväzuje zabaliť tovar tak, aby bol počas prepravy chránený proti poškodeniu (za predpokladu dodržania pravidiel zaobchádzania so zásielkami zo strany prepravcu). Kupujúci je povinný skontrolovať zásielku pri jej preberaní. V prípade poškodenia zásielky alebo tovaru v nej je kupujúci povinný spísať reklamačný protokol s prepravcom a tento protokol následne zaslať obchodníkovi. Na základe tohto protokolu si uplatní obchodník reklamáciu u prepravcu. V prípade straty zásielky uplatňuje u prepravcu reklamáciu obchodník, a to po tom, ako mu kupujúci oznámil, že mu zásielka nebola doručená.

 

5.5. Záruku nie je možné uplatniť na tovar, ktorý je v e-shope predávaný s označením „Bazár“. Je to tovar, ktorý má výrobné vady a kvôli týmto vadám je predávaný za nižšiu cenu, ako je cena bežná.

Tieto vady sú v popise tovaru v e-shope jednoznačne uvedené, t.j. kupujúci je o nich v moment objednania informovaný vopred.

 

6. Odstúpenie od zmluvy

 

6.1. Obchodník je oprávnený odstúpiť od zmluvy z dôvodov ustanovených týmito VOP a všeobecne záväzným právnym predpisom. Obchodník je ďalej oprávnený odstúpiť od zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v zmluve prerušil výrobu alebo vykonal také závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností obchodníka vyplývajúcich zo zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci, alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať, nie je schopný dodať tovar zákazníkovi v lehote určenej týmito VOP alebo za dohodnutú cenu. Obchodník je povinný o tejto skutočnosti informovať kupujúceho bez zbytočného odkladu a vrátiť kupujúcemu všetky platby. Tým nie je dotknuté právo zmluvných strán dohodnúť sa na náhradnom plnení alebo zmenenej cene.

 

6.2. Obchodník je oprávnený odstúpiť od zmluvy aj v prípade, že pri uzavretí kúpnej zmluvy došlo k zrejmej chybe vo výške kúpnej ceny uvedenej pri tovare (napr. nesprávne umiestnená desatinná čiarka, chýbajúca číslica, kúpna cena celkom zjavne nezodpovedajúca obvyklej trhovej cene).

 

6.3. Kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy iba z dôvodov ustanovených touto časťou II. Obchodných podmienok  alebo všeobecne záväzným právnym predpisom.

 

6.4. Na kupujúceho-podnikateľa sa nevzťahuje právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu. Formulár na odstúpenie od zmluvy sa pre kupujúceho-podnikateľa neuplatňuje.

 

7. Záverečné ustanovenia

 

7.1. Právne vzťahy medzi zmluvnými stranami sa spravujú zmluvou, týmito VOP, ustanoveniami Obchodného zákonníka č. 513/1991 v znení neskorších predpisov a ďalšími všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky.

 

7.2. Zmluvné strany vynaložia všetko úsilie, ktoré je od nich možné vyžadovať, aby došlo k urovnaniu všetkých sporov, rozporov alebo nárokov vzniknutých medzi nimi z týchto VOP, zo zmluvy alebo v súvislosti s ňou zmierom.

*****

 

Dokumenty na stiahnutie:
 

DOC - Formulár na odstúpenie od zmluvy

PDF - Obchodné podmienky

PDF - Poučenie pre spotrebiteľa

DOC - Reklamačný list

 



Nastavenie súborov cookies
Na fungovanie našej webovej stránky používame nevyhnutné cookies (essential cookies) umožňujúce realizovať základné funkcionality webovej stránky. Tieto cookies môžete zakázať zmenou nastavení Vášho internetového prehliadača, čo však môže ovplyvniť fungovanie webovej stránky. Radi by sme tiež využívali dobrovoľné cookies (non-essential), ktoré nám pomôžu zlepšiť fungovanie našej webovej stránky. Pre ich povolenie, prosím, odkliknite súhlas.
Ochrana osobných údajov  |  Informácie o cookies
Súhlasím Prispôsobiť Odmietnuť
<Naspäť
Podrobné nastavenie cookies
Súbory cookie používame na zabezpečenie základných funkcií stránky a na zlepšenie vášho používateľského zážitku. Svoj súhlas pre každú kategóriu môžete kedykoľvek zmeniť.
<Nevyhnutné cookies
 
Technické súbory cookies sú nevyhnutné pre správne fungovanie našej webovej stránky. Tieto sa využívajú najmä na uchovávanie Vašich produktov v košíku, zobrazovanie obľúbených výrobkov, nastavenie Vašich preferencií a nákupného procesu. Pre využívanie technických cookies nepožadujeme Váš súhlas, ale spracúvame ich na základe nášho oprávneného záujmu. Váš prehliadač môžete nastaviť tak, aby blokoval alebo Vás upozorňoval na takéto súbory. V takom prípade však nemusia niektoré časti našej webovej stránky správne fungovať.
<Analytické cookies
 
Analytické cookies nám umožňujú meranie výkonu a počet návštev našej webovej stránky.
<Marketingové cookies
 
Marketingové cookies sú využívané reklamnými a sociálnymi sieťami na prispôsobenie zobrazovaných reklám tak, aby pre vás boli čo najzaujímavejšie.
Povoliť všetky Povoliť zvolené Odmietnuť
Uložiť Odmietnuť