logo
Nákupný košík

Menu
+
+
E-shop
+
+




Ako nakupovať

Milý zákazník,

tu nájdete pár tipov, ako šikovne nakúpiť v našom e-shope. Skôr než zadáte objednávku, prečítajte si naše obchodné podmienky. Nie sú pre srandu, ale pre Vašu i našu spokojnosť! Prajeme príjemné nakupovanie a následne krásne tvorenie!

Ak sa Vám nechce veľa čítať, tu je mini-návod:

1. Čo sa mi páči, šupnem do košíka.

2. V košíku sa môžem aj pohrabať a hocičo zmeniť.

3. Keď som s obsahom košíka spokojná(ý), dokončím objednávku - trvá to minútku.

4. Skontrolujem, či mi prišlo na e-mail potvrdenie mojej objednávky a teším sa na balíček :)

5. Sledujem e-maily od Gaštanka, až do momentu doručenia môjho balíčka.

***********************

Ak ste s nami boli spokojní, povedzte to svojim priateľom.

Ak nie, povedzte to nám. My sa vynasnažíme, aby táto možnosť nikdy nenastala smiley

************************

Prečítajte si viac:

1. Tovar je zaradený do kategórií. Ich členenie nájdete v horizontálnom menu v hornej časti stránky. Položky vkladáte do svojho nákupného košíka kliknutím na ikonku košíka. Ak je produkt vypredaný, do košíka sa vložiť nedá. Údaj o dostupnosti produktu je len INFORMATÍVNY. 

2.A. Obsah svojho košíka môžete kedykoľvek meniť kliknutím na tlačítko s ikonkou košíka v pravom hornom rohu. Ak objednávku zadávate ako registrovaný a prihlásený užívateľ, a potrebujete z akéhokoľvek dôvodu proces objednávania prerušiť, môžete tak kľudne urobiť a odhlásiť sa. Pri ďalšom prihlásení môžete pokračovať. Obsah Vášho košíka zostane zachovaný.

2.B Registrácia u nás nie je povinná. Ak ste registrovaný(á), máte prehľad o svojich objednávkach z minulosti. Okrem toho môžete zbierať body a vymeniť si ich potom za zľavové kupóny.

3. Potom, ako skompletizujete obsah svojho košíka, treba ešte zadať svoje kontakté údaje a dokončiť objednávku. Registrovaným zákazníkom sa údaje automaticky doplnia. Pre všetkých nakupujúcich platí: Prosím, dávajte pozor pri objednávaní na správnosť Vašich kontaktných údajov! NEVYCHYSTÁME A STORNUJEME OBJEDNÁVKY, v ktorých e-mailová adresa bude uvedená so zjavnou chybou, rovnako aj objednávky, v ktorých bude neúplná adresa!!! 
Ak od nás obratom NEdostanete mail obsahujúci Vašu objednávku (t.j. automatické potvrdenie prijatia objednávky), ozvite sa nám: napíšte nám, kedy ste objednávku zaslali, pod akým menom a s akou e-mailovou adresou. 

4.Objednávky spracúvame v poradí, v akom prišli, resp.v akom boli uhradené. Tovar sami neuhrádzajte, počkajte, kým Vám e-mailom zašleme údaje k platbe. Ak sa vo Vašom objednávkovom liste nachádzajú aj položky, ktoré práve nie sú dostupné a nievieme vám ich dodať, budeme Vás o tom informovať a po dohode s Vami nájdeme nejakú náhradnú alternatívu. Ak alternatíva neexistuje, zašleme Vám zvyšnú časť objednávky. Odoslaním balíčka považujeme Vašu objednávku za uzavretú. Nedodané položky dodatočne nezasielame (ak sa nedohodneme inak), môžete si ich objednať niekedy v budúcnosti. 

5.Snažíme sa pre Vás poštovné minimalizovať.

6.Aj technika niekedy zlyhá. Prosíme Vás, aby ste sa nám ozvali, ak sa Vám do 5 pracovných dní neozveme my.

7.Tovar Vám stíhame vychystať väčšinou do 24-48 hodín. Len ojedinele to trvá dlhšie. Každému zákazníkovi zasielame e-mailom avízo o odoslaní balíčka, aby s ním počítal. Prosíme, držte sa inštrukcií uvedených v avíze - sú dôležité!!!! 

8.V prípade dotazov ohľadne Vašej objednávky uvádzajte v komunikácii s nami vždy číslo objednávky (VS). 



© Všetky práva vyhradené - www.gastanko.sk
Tvorba web stránok

Všetky práva vyhradené - www.gastanko.sk
Tvorba web stránok od GRANDIOSOFT
Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií